Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Επιστολή παραίτησης και ανεξαρτητοποίησης του Στεφανίδη Κυριάκου

Προς τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο

Κε Δήμαρχε
Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να εκφράσω την πλήρη – πλέον - διαφωνία μου με τον τρόπο διοίκησης και την φιλοσοφία της πολιτική σας. Μιας πολιτικής η οποία χαρακτηρίζεται από έλλειψη συντονισμού, στρατηγικής και μαχητικότητας. Μιας πολιτικής που κατά την άποψή μου έχει χαμηλή απόδοση και οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε χρεοκοπία τον δήμο μας. Μιας πολιτικής η οποία δεν έχει καμία σχέση με αυτήν που ήθελα και προεκλογικά σας έβρισκε σύμφωνο.
Εδώ και 20 μήνες εξάντλησα όλα τα μέσα παρεμβάσεων και προτάσεων για την αλλαγή αυτής της πολιτικής. Μετά όμως την χθεσινοβραδινή διαφωνία μου μέσα στην δημοτική ομάδα, για την διαδικασία των απ’ ευθείας αναθέσεων, αποφάσισα την αποστασιοποίησή μου ως μοναδικό τρόπο έκφρασης της δυσαρέσκειας μου. Δεν μπορώ να συμβιβαστώ με τους ρυθμούς αυτής της διοίκησης και δεν ανέχομαι την αδιαφορία και την απαξίωση στον τόπο και στο πρόσωπό μου. Δεν ανέχομαι από κανέναν τον εμπαιγμό και τον εξευτελισμό.
Η ανεξαρτητοποίησή μου φυσικά συνοδεύεται από την παραίτησή μου από την θέση του Πρόεδρου του Δημοτικού Συμβουλίου. Κανένα αξίωμα δεν έχει μεγαλύτερη σημασία και αξία από την μάχη. Μάχη που έδωσα, μέχρι σήμερα, για να αλλάξει και να εξελιχθεί η ζωή μας προς το καλύτερο. Μάχη για δημιουργία μέσω της σύνθεσης και όχι μέσω της ανευθυνότητας.  Μάχη που θα συνεχίσω να δίνω από διαφορετικό επίπεδο, μέσα και έξω από τα δημοτικά συμβούλια, είτε μεμονωμένα είτε με φίλους, που δεν χρωστάμε χάρες σε κανέναν, που έχουμε κοινούς στόχους και είμαστε αποφασισμένοι να διοικήσουμε σθεναρά και δίκαια, με προοπτική να προοδεύσει αυτός ο τόπος. Μάχη που θα συνεχίσω να δίνω από σεβασμό για όλους αυτούς που με τίμησαν με την ψήφο τους.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους δημοτικούς συμβούλους, γιατί μαζί κατορθώσαμε να εγκρίνουμε ομόφωνα ένα κανονισμό λειτουργίας ΔΣ και καταφέραμε να έχουμε ένα ευγενή και ευπρεπή διάλογο για τα σοβαρά θέματα που απασχολούν τον Δήμο, τα οποία πολλές φορές έγιναν κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες. Επιπρόσθετα στα πρώτα βήματα του Καλλικράτη καταφέραμε να βρούμε βηματισμό και να λαμβάνουμε αποφάσεις με διαφάνεια και για το καλό των δημοτών. 
Τέλος σας δηλώνω ότι η ενέργειά μου αυτή δεν είναι προσωπική, αλλά βαθύτατα πολιτική, που στόχο έχει αποκλειστικά το καλύτερο για τους δημότες.

Με σεβασμό

Στεφανίδης Κυριάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου